REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Warszawa] Prologis Park Warsaw IIinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Prologis Park Warsaw II
Warszawa
Tumskie Ogrody IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Tumskie Ogrody II
Wrocław, Śródmieście
Osiedle "Orion II"inwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle "Orion II"
Wrocław, Fabryczna, Buczacka
Stegna Park IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Stegna Park II
Stegna, Lipowa
Weduta Krakowa IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Weduta Krakowa II
Kraków, Papierni Prądnickich 48A
Wzgórze Krzemionki IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Wzgórze Krzemionki II
Kraków, Jerozolimska 4
Niebieski Bursztyn IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Niebieski Bursztyn II
Reda, Lubiatowo, Bosmańska
firma
Pokaż firmę
Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego
firma
Pokaż firmę
Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
firma
Pokaż firmę
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
firma
Pokaż firmę
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika
firma
Pokaż firmę
Teatr im. J. Słowackiego w Krakowie
firma
Pokaż firmę
Szpital Specjalistyczny im. Rydygiera w Krakowie
firma
Pokaż firmę
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Ogłoszono przetarg na przygotowanie STEŚ dla drogi ekspresowej S7 Kraków - Myślenice (Nowej Zakopianki)artykuł
Pokaż artykuł
Ogłoszono przetarg na przygotowanie STEŚ dla drogi ekspresowej S7 Kraków - Myślenice (Nowej Zakopianki)
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) ogłosiła przetarg na przygotowanie Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego (STEŚ) dla drogi ekspresowej S7 Kraków - Myślenice. Zadaniem wykonawcy będzie przygotowanie możliwych wariantów przebiegu tej trasy. Termin składania ofert to 28 czerwca.
Postępuje komercjalizacja dużego centrum Designer Outlet Krakówartykuł
Pokaż artykuł
Postępuje komercjalizacja dużego centrum Designer Outlet Kraków
W Krakowie przy ulicy Nowohuckiej powstaje Designer Outlet Kraków. Trwa proces komercjalizacji obiektu. Jego otwarcie planowane jest na wiosnę 2025 roku. W Designer Outlet Kraków na powierzchni 20 000 metrów kwadratowych GLA będzie dostępnych ponad 120 marek oferujących produkty w stale obniżonych o 30-70% cenach. Centrum outletowe budowane jest przez KG Group, za zarządzanie nim i proces najmu odpowiada ROS Retail Outlet Shopping.
Czy lotnisko w Radomiu jest potrzebne?artykuł
Pokaż artykuł
Czy lotnisko w Radomiu jest potrzebne?
Badania ruchu lotniczego oraz prognozy zrealizowane na rzecz CPK mówią o rosnących potrzebach na polskich lotniskach – stąd inwestycje w CPK oraz Radom. Jednak ruch lotniczy nie jest tak duży, jak zakładano – miał osiągnąć 250 tys. osób w tym roku i 450 tys. w przyszłym. Tymczasem jest niższy o około 40% – czyli o ponad 100 tysięcy osób. Nie wiadomo także, jak ruch będzie kształtował się po sezonie – jesienią i zimą. Stąd budowanie kolejnych lotnisk może być deficytowe – a to oznacza dopłacanie do ich utrzymania z budżetu – czyli z kieszeni podatnika. To stawia pod znakiem zapytania – czy takie inwestycje, jak lotnisko w Radomiu, mają sens?
Niemiecka firma Leadec wyprodukowała w Polsce półmilionowe koło dla MANartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma Leadec wyprodukowała w Polsce półmilionowe koło dla MAN
Polski oddział niemieckiej firmy Leadec wyprodukował półmilionowe koło dla fabryki samochodów ciężarowych MAN w Niepołomicach. Zostało ono uroczyście przekazane podczas ceremonii pod koniec stycznia i będzie wyeksponowane w zakładzie. Od sierpnia 2022 r. Leadec odpowiada za montaż felg i opon dla największej fabryki pojazdów ciężarowych w Europie.
PKP Intercity coraz bardziej zielone. Powyżej 80% taboru nie emituje spalinartykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity coraz bardziej zielone. Powyżej 80% taboru nie emituje spalin
Kolej emituje 4 razy mniej CO2 niż transport drogowy i blisko 5 razy mniej CO2 niż transport lotniczy. W PKP Intercity powyżej 80% taboru wcale nie emituje spalin. Już w 2026 roku spółka planuje wykorzystywać 100% prądu z odnawialnych źródeł energii, wykorzystywanej w zapleczach technicznych, warsztatach i innych budynkach. Z zielonej energii będą korzystały niedługo także pociągi przewoźnika.
Polskie porty morskie powinny być wzmacniane infrastrukturalnieartykuł
Pokaż artykuł
Polskie porty morskie powinny być wzmacniane infrastrukturalnie
Najważniejsze jest to, abyśmy wzmacniali polskie porty infrastrukturalnie. Mają bowiem kluczowe znaczenie dla przewozu ładunków, również w kontekście odbudowy Ukrainy. Wojna się kiedyś skończy – podkreśliła Dorota Pyć, prezes Portu Gdańsk, podczas XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
REKLAMA